|
|
|
Posté le: Sam 14 Juin 2014, 17:54 |
|
|
Citation: The game will run at 900p and 30fps on the Xbox One, Ryan Schneider confirmed to GamingBolt.
Heureusement que Philou a distribué les dev kits de juin...
|
|
|
|
|
|
Posté le: Sam 14 Juin 2014, 18:54 |
|
|
pour ce jeu un 60fps aurait plus d'importance qu'un 1080p, donc j'espère qu'il vont le mettre là leur 10%de plus
|
|
|
|
|
|
Posté le: Ven 26 Septembre 2014, 17:43 |
|
|
"What happened for developers not using the Kinect is that there was a slight boost in CPU power that we got to take advantage of. This game really does push the limits when it comes to the number of enemies on screen, so it was useful for us to have more CPU juice to help with physics, navigation and AI. We’re running at 900p and 30 fps native. This is a game with a lot on the screen and we made the choice to be at 900 because we wanted to push the level of detail, action, the size of the city and the views you can experience as move around. What’s great about Sunset Overdrive is if you can see it, you can go there."
Bon bah la répartition des ressources libérées par la non exploitation de Kinect ne servira pas à avoir du 60FPS. Ce sera donc 30FPS et 900p comme annoncé en juin. Source : http://uk.ign.com/articles/2014/09/25/sunset-overdrive-dev-its-the-biggest-game-weve-ever-made
|
|
|
|
|
|
Posté le: Ven 26 Septembre 2014, 17:55 |
|
|
|
|
|
|
|
Posté le: Ven 26 Septembre 2014, 17:59 |
|
|
« JapanQC » a écrit : pour ce jeu un 60fps aurait plus d'importance qu'un 1080p, donc j'espère qu'il vont le mettre là leur 10%de plus
pour la peine, tu n'aura aucun des deux
|
|
|
|
|
|
Posté le: Dim 12 Octobre 2014, 12:11 |
|
|
Une vidéo du Chaos Squad:
J'espère que ça ne se résume pas qu'à sauter et tirer.
|
|
|
|